Het is algemeen geweten dat een groot deel van ons bestaan zich tegenwoordig online afspeelt. Maar wat we niet uit het oog mogen verliezen is dat online marketing slechts een onderdeel is van je gehele marketing.
Je moet namelijk zichtbaar zijn waar je (potentiële) klanten zijn. Hiervoor is het best om zowel online als offline zichtbaar te zijn voor je klanten. Het één vult het andere aan. Je kan niet kiezen voor of online marketing of offline marketing, maar je kiest voor de ideale mix.
Om tot die ideale marketingmix te komen moet alles mooi op elkaar aansluiten, het moet één mooi geheel vormen.Door je huisstijl consequent door te trekken krijg je herkenbaarheid, en dat uit zich in volgende voordelen:
Je naamsbekendheid groeit en geeft vertrouwen
Je creëert een beleving voor je klanten, offline is vaak tastbaar en minder vluchtig, iets waar je leuk kan op inspelen.
Je steekt er bovenuit. Wij gaan steeds op zoek naar de “moh”, het kleine detail dat anders is dan de rest, het detail dat ervoor zorgt dat het opvalt en blijft hangen.
Je branding, daar ben je fier op. Tijd om dit te laten zien dus.
We gaan herkenning creëren voor jouw (potentiële) klanten.
Visitekaartjes • notitieblokken • postkaarten • balpennen • verpakkingen • kledij • ...
Laat je product of dienst volledig tot leven komen in een professionele en overzichtelijke folder of brochure. Geef de klant een complete bedrijfservaring met je waanzinnig mooie catalogus. Ook voor het updaten van een bestaande catalogus ken je ons steeds roepen.
Niet alleen intern moet alles op pootjes staan, ook buiten, op de baan, bij dag en nacht moet alles een mooi geheel vormen.
Belettering • banners • lichtreclame • affiches • beursreclame • busreclame • ...